Flufsan

Sigurnost u svakom trenutku

Vežbe za donji deo karlice kod muškaraca

Vežbe za donji deo karlice kod muškaraca

Kako je urinarna inkontinencija moguća i kod muškaraca, vežbe mogu  izvoditi  i muškarci. Kegelove vežbe za muškarce pomoći će funkciju kontrole mokraće. Kod muškaraca će ove vežbe pomoći da ojačaju mišići karlice koji podupiru creva i bešiku. Preventivnim vežbanjem ovih mišića, muškarci mogu sprečiti buduće probleme sa prostatom, dijabetesom ili preterano aktivnim bubregom. Istraživanja su pokazala kako mogu pomoći i muškarcima koji pate od erektilne disfunkcije.

Kako bi muškarci pravilno izvodili Kegelove vežbe takođe moraju pronaći pravi mišić. Prilikom mokrenja, u jednom trenutku prestanite i zategnite mišiće koji zaustavljaju urin. Kada otkrijete o kojim se mišićima radi, opustite ih i ispraznite bešiku. Kasnije lezite na leđa, savijte noge u kolenima i raširite ih. Napnite te mišiće, držite tako 3 sekunde pa pustite. Ponovite nekoliko puta, ali nemojte preterivati. Kasnije, kada se već naviknete, moći ćete to raditi dok sedite, stojite i hodate. Dok to radite nemojte napinjati mišiće stomaka, bedara ili zadnjice, i nikako nemojte zadržavati dah. Za vreme vežbanja dišite polako i duboko.

Top